فروشگاه پرسپولیس

اول خریداری بعد پرداخت

فروشگاه پرسپولیس

اول خریداری بعد پرداخت

اغاز جنگ داخلی

مرجع خبری پرسپولیس: انصاری‌فرد: این شکست برای پرسپولیس فاجعه بود
عباس انصاری فرد  درباره شکست سنگین مقابل الغرافه قطر تصریح کرد: در نیمه اول بد نبودیم و کمی حساب ‌شده بازی کردیم اما همه چیز در چند دقیقه تغییر کرد. ما شرمنده مردم هستیم و حالا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. در تاریخ پرسپولیس این بازی غیرقابل تصور بود و باز هم یک نمره منفی دیگر در پرونده وینگادا ثبت می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توانیم برخورد بسیار بدی با بازیکنان انجام دهیم چون موجودیت پرسپولیس همین است، پس باید سنجیده‌تر عمل کنیم.
انصاری فرد خاطرنشان کرد: هر وقت از قرارداد وینگادا حرف زدم از من ایراد گرفتند و گفتند در حال جبهه‌گیری هستم. وقتی می گویم درباره قرارداد بعدا تصمیم می گیریم به خاطر همین چیزها است. وینگادا، دستیارانش و خوردبین باید جوابگوی سئوالات هیات مدیره باشند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس کسل و سنگین بودند و واقعا برای من جای تعجب داشت که این اتفاق چرا رخ داده است. البته من از فرد خاصی نام نمی برم.
انصاری فرد یادآور شد: با 2 برد می‌توانیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنان ما باید تلاش کنند تا این شکست جبران شود.
وی درباره صحبت های نژاد فلاح، عضو هیات مدیره پرسپولیس که گفته بود نظر انصاری فرد درباره وینگادا شخصی است و ارتباطی به هیات مدیره ندارد؛ تاکید کرد: واقعا از حرف های نژاد فلاح متعجب هستم و نمی‌دانم منظور ایشان چه بوده اما روی هم رفته با توجه به سوابقم فوتبال را از نژاد فلاح بیشتر متوجه می‌شوم؛ چون سال ها در باشگاه پرسپولیس به این مردم خدمت کردم.
انصاری‌فرد اظهار داشت: نژاد فلاح نظرات خود را بر زبان آورده و گفته وینگادا مربی خوبی است. من هرگز این مورد را کتمان نمی‌کنم اما چرا هیات مدیره پرسپولیس قرارداد این سرمربی را تا پایان فصل جاری به طور قطعی بست و در صورت رضایت اعلام کرد که آن را تمدید می‌کند.
وی ادامه داد: این مسئله به خاطر این بود که کارنامه وینگادا در پایان فصل مورد ارزیابی قرار گیرد تا بلایی که تا سال ها پیش بر سر پرسپولیس آمد دیگر اتفاق نیفتد. من حرف بدی نزدم؛ فقط گفتم تکلیف این مربی در پایان فصل جاری مشخص می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اخراج دو بازیکن این تیم گفت: بادامکی و معمارزاده هرگز از پرسپولیس اخراج نشدند واین موضوعی شایعه‌ای بیش نیست. من با وینگادا تماس گرفتم و او عنوان کرد به هیچ عنوان حرف اخراج بازیکنان را نزده و این شایعه ای است که برای به چالش کشیدن تیم به زبان آوردند. ‌ما به معمارزاده نیاز داریم چون او دروازه‌بان آینده‌داری هست که در فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد